Подорож по Польщі з трирічкою: Мальборк

Вранці поснідали, зібрали свої лахи і поїхали далі. Знову за 4 години легкої дороги (досі не вірю, що це було так легко та безпроблемно) дісталися Мальборка. Це наш прихисток на 3 ночі.

Перед поселенням пообідали в ресторані при готелі. Маленький сімейний готель на декілька номерів на дорозі, проте через дорогу розташований замок Мальборк (Марієнбург). Ми вже були в цьому замку в 2018 році, тоді він дуже нас вразив адже це найбільший цегляний замок в світі з багатою та цікавою історією. Тож вирішили знову його відвідати. Після денного сну сина пішли гуляти містом: пройшлись набережною, походили біля замку, дійшли до центру. Від готелю до замку веде чудовий місточок через річку Ногат.

Міст через річку Ногат

Біля замку вздовж річки веде дуже гарна набережна з велодоріжкою.

Набережна: ходити, їздити, бігати

Малий залюбувався

Очевидно, що малий втомився сидіти в автівці, тож почав носитися вулицями, забігати в усі двері, залазити всюди, куди міг потягнутися. Коли наше терпіння дійшло кінця ми повернулися в готель. Така сурова правда мандрівок з дитиною =) Вирішили, що в замок підемо вранці.

Восьмиметрова статуя Мадонни з немовлям

Мадонна з немовлям

Замок

Зранку пішли в замок Мальборк. На шляху зустріли Маріанека - бронзового лицаря, офіційного талісмана Мальборка. Виявилося, що перші три лицарі зявилися в 2020 році. Тепер вони зявляються у інших видатних місцях міста також. Він такий гарненький, цей лицар. Але ми не уважні і не побачили би його, якби не один пан, який стояв і з усіх ракурсів фоторграфував лицаря. Чим і привернув нашу увагу.

Лицар Маріанек з компасом

В касі взяли аудіогід на рідній мові та пішли.

Щасливий власний квиточка до замку

Рухалися по замку в своєму темпі, десь затримуючись, дещо пропускаючи. І це, скажу я вам, набагато краще, ніж ходити з екскурсією.

Руїни замку

Син ходив зі мною за ручку, розглядав, питав, щось я йому розповідала. Але години через 3 малий втомився: почав все щупати, бігати, тож довелося його вести на обід та спати. Хоча ми пройшли лише половину замку.

Замок

Виглядаємо з віконечка

Другу половину вже пробігли бігом на вихід. Чоловіка залишили насолоджуватись замком та тишею.

Сплетіння

Після сну пішли в магазин Biedronka. Для мене цей магазин відомий тим, що чехи їздять там закупатися, там дешеві продукти і є українські товари. Мені було дуже цікаво подивитись, що ж воно таке той магазин. Із цікавого для себе побачила львівську каву, деякі цукерки (типу пташиного молока та чорнослива у шоколаді), крупи. Але на нього треба багато часу: продукти стоять впереміш і щоб щось знайти або побачити, то треба все передивлятись. Взяли на вечерю сир кисломолочний та йогурти, бо щось за два дні трохи втомилися від ресторанної їжі. Ну і стандратно перед сном ще трохи погуляли по місту.